vrijdag 18 juli 2008

Vrijdag!

Nee, niet de 13de, daar bestaan er al schrijfsels over...

Theoretisch gezien is het de laatste verlofdag van mijn eerste week. Weekends tellen (volgens sommigen) niet mee...

Wat ik voor de volgende weken zou willen:
- Meer zon
- Minder regen
- Meer Frank
- Minder Sabien (de vrouwen waarvan ik hou zijn zeer dun gezaaid)
- Minstens 1 drankjes met een parapluutje (sommige mannen weten waarom)
- Mensen die teruglachen als je hen toelacht op straat! (Ik duw een gigantische buggy, zie je me niet??!!??!!??!!!?)
- M&m's (die mét de nootjes, de andere zijn stuck-up Smarties!)

En zo kan ik er nog wel enkele bedenken... ;-)

2 opmerkingen:

Unknown zei

Bedankt voor die met nootekes in mijn brooddooske vandaag. :-)

elke zei

Ik heb gezwaaid!!! Ik! Het was wel zaterdag natuurlijk, dat wist je vrijdag nog niet. ;-)