dinsdag 29 juli 2008

Quote

Ik hou van citaten.

t'Is een gevolg van het feit dat ik van talen hou, en letters, en boeken en papier.
Boekenwinkels zijn de hemel voor mij, en Ava-papierwaren vind ik ook altijd spannend. Ik lees alles wat ik vastkrijg, zelfs alle labeltjes op potten en blikken. Meestal versta ik niet de helft van wat erop staat, maar ik moet het lezen. Soms staan er leuke verhaaltjes op over de herkomst van het product, en af en toe gaan die dan in mijn hersenladenkast onder 'weetjes', de reden waarom ik ook uitgenodigd word als quizlid. Ik onthoud de meest belachelijke dingen.

Maar daar gaat het niet over; citaten dus. Vriendlief heeft een account via JustForYou. Een tijdje geleden had hij een uitnodiging doorgestuurd naar mij om me ook op te geven. En je kan daar dus uitkiezen waar je graag berichtjes over krijgt. Toevallig stonden daar ook citaten/zegswijzen tussen, wat ik wel fijn vond en wat ik dus ook aangevinkt heb.

En vanaf nu zal ik ze hier ook publiceren,misschien zit er af en toe wel es iets tussen waar iemand anders ook iets aan heeft...

Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.

Is het russisch gezegde wat deze keer in mijn mailbox viel... Een waarheid als een koe, als je erover nadenkt.

4 opmerkingen:

marc zei

helemaal akkoord!

Nes zei

Zin in een avondje 'kussens borduren...'?

elke zei

Allé, heb jij hetzelfde zitten lezen als michenco misschien? Grappig.

Elsje zei

zo'n abonnement heb ik ook lang gehad. op een gegeven moment was ik het trouwens wel zat. heb nu een abonnement op een 'woord van de dag'. ook leuk.