dinsdag 22 juli 2008

Dank U Weergoden

Ik zit buiten. Het is nu kwart voor 8 's avonds en ik heb een kort rokje en een topje aan. Vrij vertaald in blote benen, blote armen.

Iedereen die mij ooit heeft ontmoet zal mij vooral herinneren door het feit dat ik klappertand bij alle temperaturen beneden de 15°C. En nee, dat is geen gimmick...
Ik ben een koukleum, in de ergste en meest uitgebreide zin van het woord.
In de zomer hou ik meestal m'n trui aan omdat het 'briesje aan zee' me irriteert, liever te warm dan te koud dus...

Maar het feit dat ik op dit uur nog in dergelijke outfit op ons terras, in het meest uiterste hoekje met nog een streepje zon, zit betekend dat het W A R M is. Mijn gebeden, en die van velen met mij waarschijnlijk worden eindelijk verhoord. Gisteren bewolkt mét regen, vandaag zon zon zon met een streepje wind, zelfs niet genoeg voor Een Trui.

Planning voor de rest van de week:

Woensdag: vanaf ochtend al bezoek van mijn zus met haar kinderen combi met bezoek ah speelplein (t'is voor haar een 3kwartier rijden en ze heeft een peuter mee, dus komt ze gelijk een hele dag...)

Donderdag: na het middagslaapje van VvmL II een bezoek ah strand van Middelkerke, mét belofte door Frank van 26°C (Frank rules!!!!!)

Vrijdag: na het middagslaapje van VvmL II een bezoek ah strand (zie hierboven).

Ik kijk er nu al nr uit. De zilte smaak op m'n lippen, zand uit de kleinste haar mond halen, misschien een ijsje eten, zand uit de kleinste haar mond halen, pootjebaden, de kleine troosten nadat ze van het zeewater heeft geproefd, met grote én kleine zus een zandkasteel bouwen, grote zus troosten nadat kleine zus door de fundamenten heeft gelopen... Jaja, het beloven leuke én spannende tijden te worden!

Ik hou u op de hoogte...!

Geen opmerkingen: