woensdag 13 augustus 2008

Z.

- We zijn naar hier verhuisd in de zomer dat ze 5 werd. Mijn Z. en ik trokken bij vriendlief in... Bijna een week woonde ze in de speelkamer, daarna was het ok.

- Vier dagen nadat ze de 3de kleuterklas hier begonnen was had ze een Vriendje.

- Binnen een drietal weken begint ze hier het 4de leerjaar (de bovenbouw, zoals ze het zelf placht te noemen) en het vriendje is er nog steeds. Even blond als zij donker is, even schuchter als zij extravert, even klein als zij groot.

- Tijdens de vakantie zien ze mekaar niet, ze Mailen

- Morgen komt ze naar huis, na een hele week logeren bij oma en opa (het is te ver om haar elke dag nr huis te halen, helaas)

- Overmorgen, vertrekt ze op kamp, om 8u 's morgens. Wat betekend dat ik haar maar 1 avondje zal zien (zucht).

- Op een kamp waar ze niemand kent, of toch niet dat ze weet. Ikke: klein moederhart; Zij: ik zal wel nieuwe vriendjes maken. En dat zal ze, dat weet ik, zo is ze.

Go Z.!

2 opmerkingen:

Elsje zei

vakantiestress, ik hoor het al... succes!

elke zei

Ze heeft zeker al vriendjes nog voor ze op de bus zit. Zo kennen we haar :-)