dinsdag 26 augustus 2008

1 September

Vandaag de boeken opgehaald van de oudste, om te (laten) kaften (door Vriendlief).

Ze zit helaas bij de juf waar ze ook al bijzat ih tweede leerjaar. We hadden die juf niet zo graag. En dat moest ik haar dan melden, telefonisch, en ik kon het ook niet uitstellen, want ze had me doen beloven dat ik zou bellen als ik nieuws had, en ze is al 9-mét-tijdsbesef...

Ook al slechte commentaar gehoord over de andere twee juffen (er zijn 3 4de leerjaren...) dus haar laten veranderen van klas doe ik ook niet graag.
Misschien komen we dan wel van de regen in de drup, en dat heb ik ook liever niet.

En misschien valt het allemaal beter mee dan twee jaar geleden, misschien is de juf nu al een beetje veranderd, of ligt het 4de leerjaar haar beter. (hopelijk hopelijk hopelijk hopelijk hopelijk hopelijk hopelijk). Tot zover een zorgeloze aanloop nr 1 september.

Klote.

2 opmerkingen:

annava zei

Hopelijk valt het mee!
1 september, het komt steeds dichterbij.

Nes zei

@ Annava: Menno en Mira gaan ook voor het eerst nr school niet? Ik vond die allerallereerste schooldag superspannend. Neem daar elk jaar verlof voor. Stom eigenlijk, gewoon om haar uit te zwaaien, maar toch. Ik blijf het belangrijk vinden.