dinsdag 12 augustus 2008

Studio Peking

Terwijl het buiten stortregende ademloos gekeken naar:

- de compilatie van de prestaties van de mannelijke chinese turners!
- de Togolese kanoër die van puur geluk zijn roeispaan brak en triomfantelijk zijn bronzen medaille eerde!
- Phelps, die meer vis lijkt dan man, met een stierenek,
Minotaurus-piscis!
- het kleine zingende Chinese meisje met scheve tanden, dat de wereld verbaasde met haar zuivere klanken, terwijl wij op tv een mooi chinees meisje, zonder scheve tanden zagen playbacken, en bewonderden.
- het vuurwerkwonder onderuitgehaald werd en we weer es ingehaald werden door computers, het is niet wat het leek. Magritte was een groot man!
- de synchroon duikende chinese meisjes, ongenaakbaar op hun hoge toren!
- de botsing tussen Peter Pieters en de man op de fiets

Bravo!

8 opmerkingen:

marc zei

Hier helemaal hetzelfde gezien... en het is meteen ook het enige dat ik vandaag op tv zag ...perfecte timing dus, kan ik ook eens meespreken met de grote mensen :D

Die duikmeisjes waren onwaarschijnlijk goed, met momenten zag je het water nauwelijks opspatten, en dat synchroon!

... en gelukkige-mensen-TV is tof :D

Nes zei

@Laatste keer dat ik je zag moest ik omhoogkijken, te warm gewassen ondertussen?

marc zei

helemaal gesmolten (dat heb je met die hitte hé)

Elsje zei

ik zag ook andere zaken, zoals een prachtige judo-medaille en een heerlijke hockey-wedstrijd. het basketballen ging me vervelen (altijd maar weer dat Dream ehrm... Redeem-team, bah) en ik vond ook het handballen van vandaag maar matig. Verder zag ik nog spannende roeiraces. En dat allemaal tussen diverse andere activiteiten door.
Wat een rotleven ;o)

marc zei

en gister die belgische hockey'ers en hun volkslied... toch wel het belgisch sportmoment van het jaar.

Nes zei

en dat heb ik dan dus weer niet gezien. Konden ze de tekst wél? Voor de verandering?

marc zei

ze kenden de tekst helemaal en zongen de eerste helft in het nederlands en de rest in het frans... en duidelijk gearticuleerd!
In een interview zei de trainer dat ze ook daarop hadden getraind.
:D

elke zei

Tiens, Marc, moest jij niet schilderen i.p.v. voor de tv te hangen?