woensdag 27 augustus 2008

Germans, here we come!

Vanavond was er 'kindjeswissel'.

Pak en zak gemaakt voor kindje nr.2, kindje nr.2 samen met de bagage in de auto geladen en onder begeleiding van haar gesnurk nr oma gereden. Een heel uur lang heeft ze het volgehouden, zrzrzrzrzrz...

Raar hoor, om zo gewoon tijdens de week bij mijn ouders te zijn, gebeurd zelden.

Kindje nr. 1 terug meegebracht van bij oma, alle speelgoed dat in de loop van de vakantie naar ginder meegesleurd was incluis; zij is namelijk al een paar keer op en af gegaan, tussen persoonlijke verloven en op-kamp-weken door.
Kindje nr. 1 was niet zo gelukkig, omdat ze niet weet waarom zij terug meemoet nr huis terwijl zuslief naar oma mag...

Thuisgekomen kindlief nr bed gedirigeerd - om half 9,onder begeleiding van gefronsd voorhoofd, pruilende lippen, bozen blikken, gezucht én als toemaatje Hangende Schouders...

En daarna...

Rugzakken opgediept, k-way's geplooid, broodjes gesmeerd, koekjes geselecteerd, fruit gealuminiumfomeerd en papieren zakdoekjes gezocht...

Vanavond moest nr. 1 namelijk met de kippen op stok omdat we morgen, voor haar verjaardag, hiernaartoe gaan...

4 opmerkingen:

Elsje zei

dan moet ik denk ik zeggen: viel Spass! Und auf wiedersehen.

[mijn Duits is roestig, zeer roestig, dus vergeef me als ik hierbij knoeperds van fouten heb gemaakt...]

marc zei

vertellen hoe het was hé!

Anoniem zei

Ik hoop dat jullie 'n fijne dag hebben! En ben ook wel nieuwsgierig naar hoe 't geweest is en of jullie Kindje 1 gemakkelijk uit bed hebben gekregen vanmorgen. :-)

Nes zei

@Zita: op de terugweg hebben we de route lichtelijk aangepast zodat we Z. konden afzetten bij oma... Kon ze lekker lang uitslapen!