zondag 17 augustus 2008

Harry Potter

Z. vertrok eergisteren op kamp met de CM, kamp met als thema bovengenoemde.

Z. die op CM-kamp vertrekt vind ik niet zo erg.
Z. die op CM-kamp vertrekt nadat ze net een hele week bij oma is geweest vind ik al wat minder.
Het feit dat ik Z. maar een uurtje zag na thuiskomst en de volgende ochtend een uurtje voor vertrek gaat me eventjes niet af.

Ik probeer te vertrouwen op mijn kennis van haar uitgebreide sociale vaardigheden, haar groot-helpend-hart en haar babbelwatermond en dan probeer ik mezelf ervan te overtuigen dat ze zich rot amuseert. Wat ook bevestigd word door vriendlief, die de bui waarschijnlijk al voelt hangen...

En dat ik haar om diezelfde redenen af en toe achter het behang wil plakken doet niets af van het feit dat ik wil dat het eigenlijk al vrijdag-eind-van-het-kampdag is... *zucht*

2 opmerkingen:

annava zei

Dan mag je altijd bij mij komen zuchten. Mijn kinders zijn dezelfde periode ook weg. Niet op Harry Potter kamp, al klinkt het wel schattig, maar gewoon weer bij papa.
Tis mijn laatste week alleen van dit jaar dus ik ga wel mijn best doen om er van te profiteren:)

Nes zei

@Anna; doen hoor! Nergens een lijstje liggen van 'dingen te doen zonder kinderen...'?