dinsdag 5 augustus 2008

Dinsdag 05-08-08

- Vannacht om 4u mijn vriend 3X wakker gemaakt met de melding dat ik het koud had en hij als extra dekentje mocht fungeren.
Ter verduidelijking, ikzelf was niet wakker en hij houdt er niet van als dekentje te fungeren.

- Rond half 5 ben ik écht wakker geworden, van de kou...
- Rond half 7 terug ingedommeld.
- Kwart vr 7: wekker
- Half 8: op't werk
- 10u: doodmoe en dat voor de rest van de dag
- 16u: de jacht op de Sjakosj, die ik in een ander (afgesloten) bureau vergeten was; gelukkig hadden ze bij de personeelsdienst een reservesleutel, anders kon ik de nachtploeg gezelschap houden...
- 16:30: nr huis!
- 17u: toertje doen met de kinderen; we zijn werken ah uitvoeren en ze zitten al twee dagen binnen omdat vriendlief geen tijd heeft om met hen buiten te gaan; zijn fout niet!

- 17:45: vriendlief nr Colruyt (morgenmiddag hebben we gasten, hij kookt, ik brand dingen aan); rommel van vriendlief opstofzuigen (in de veranda; niet in de keuken)

- 18:20: VvmL II boterhammen voeren + in pyama steken onder begeleiding van Bumba (nood breekt wet) + ondertussen afwassen
- 19u: baby naar bed

- 19:15: nr Eurobody, in de veronderstelling dat ik er nog openstaande beurten had. 'Wat is... ' hoor ik u denken...
U ligt helemaal in een minî-sauna, onder twee lampen die ze ook gebruiken om kleine biggetjes mee warm te houden en u traint u buik;bil; dij-en andere spieren.
- 19:45: ik kom tot de constatie dat ik géén openstaande beurten meer heb en dat de uitbaatster in kwestie verondersteld dat ik terugkom (ik deed/doe het écht niet graag - ideaal om cm kwijt te geraken; dat wel) én dat ik 130euro wil betalen om daar én zweet achter te laten én me niet te amuseren... I think not! (dat ga ik haar dit weekend ook vertellen; even moed samenrapen... stofzuigerzak checken...)

- 19:50: thuis
- 20:00: iets meer dan dertig vierkante meter veranda dweilen, vrij vertaald: vecht tegen een fijn laagje plakkerig rood stof.
- 21:15: afwas afdrogen
- 21:30: boterhammeke eten

- 21:45: douchen; thermostaatknop zo snel mogelijk nr iets meer dan 40°C gedraaid en niet gezongen

- 22u: zuigflessen afgewassen en gesteriliseerd.
- 22:30: in zetel; blogs lezen - vriendlief ook nog steeds bezig.

Slaap zacht, lieve kinderen, snaveltjes dicht en oogjes toe...
X

6 opmerkingen:

elke zei

Laat dat flessen steriliseren ondertussen maar achterwege schat, dat is echt niet meer nodig en het spaart je al een beetje tijd!

marc zei

zo'n volgepakte dagen, en dan nog 's nachts wakker worden :/

het zou niet mogen zijn

Elsje zei

en toen werd je wakker en bleek het allemaal een nachtmerrie te zijn geweest? :-)

Nes zei

@ Elsje: helaas; maar het helpt om het allemaal van me af te schrijven...
@ Elke: denk je???? Misschien alleen de spenen nog???
@ Marc: moet ik dan nog harder werken...?

marc zei

mo neeg gie... misschien wel wat langer douchen, neen, zet daar maar een 'zeker' voor!

elke zei

Allé gij, je laat dat kind toch ook van een bord eten en een beker drinken? Gewoon goed afwassen is meer dan voldoende.