maandag 18 augustus 2008

Boodschap van Algemeen Nut

Deze link
brengt u bij het begin van mijn eerste internet-aankoop. Nu ik erover nadenk was het eigenlijk ook de enige.

Ik heb een tijdje de verzending van het bedrijf waar ik nu werk bemand (een dikke twee jaar eigenlijk) en daar is mijn liefde voor vrachtwagens gegroeid.
Niet zomaar voor vrachtwagens hoor, neen, voor het design van de zeilen surtout!

Het zal wel weer iets met mijn liefde voor lettertjes te maken hebben hoor maar is het u nog nooit opgevallen welke pareltjes soms rondrijden.
Oké, het zijn niet allemaal prijsbeesten maar ik vind de nieuwste zeilen van de Delhaize trucks wel wat hebben...



Maar die link dus...
Die gaat over tassen. Die gemaakt zijn van zeilen, van trucks...
De riemen zijn gemaakt van binnenbanden, van fietsen.
en de systemen om de riem korter en langer te maken zijn gordelsluitingen, uit trucks.

En via hun site kan je zelfs een bepaald type tas zelf 'maken'. Je kiest gewoon uit een selectie zeilen die zij aanbieden! Niet goedkoop, maar je hebt wel iets unieks!

Fantastisch toch! Proberen maar!

1 opmerking:

marc zei

De zak der zakken! De foto's moeten nog ergens in m'n mailarchief zitten (ergens)