donderdag 16 april 2009

Paasvakantie!

Dinsdag gaan werken, kwestie van de boel in route te trekken/duwen, ik zit nl. ah begin van onze PCC-keten.
En aangezien het Control Center zonder de Productie niet veel te controleren heeft vond ik het toch noodzakelijk om een dagje aanwezig te zijn.

Maar de rest van de week zalig nietsdoen. Nu ja, rest van de week. Aangezien we tegenwoordig op vrijdag niet moeten werken had ik gewoon 2dagen verlof.

Woensdag was een voltreffer, danzij ons laura, die de longen uit haar lijf scheen. 's Ochtends op't gemak de boodschappen gedaan, in blote benen en blote armen, wij alle3 en tijdens het middagslaapje van R. kunnen lezen in de zon.

Daarna naar het speelplein getrokken, 't was daar relatief druk maar wel geestig. Ons R. heeft wel weer last van 'zandvrees'. Zelfs met haar schoenen en sokken nog aan was ze heel onzeker.
Haar met blote voeten in het zand krijgen is me niet gelukt. Allé, hadden al die andere mama's me niet zo beschuldigend aangekeken toen ik haar min of meer wou dwingen was het waarschijnlijk wel gelukt maar ja.
Op haar sokken wilde ze op den duur wel rondlopen, maar nog niet vol overtuiging en verre van lopend, wat ze tegenwoordig altijd lijkt te doen in plaats van stappen...

't Weer was vandaag minder maar er wel wél Hoog Bezoek. Het vriendje van Z. kwam spelen. Allé, 't was een ingeving van't moment maar meer dan een telefoontje was er niet nodig om die ingeving te verzilveren.
En dat betekende ook dat R. afgeleid was.
Ze loopt graag achter haar grote zus aan en die vind dat niet altijd even leuk maar aangezien haar vriendje meer dan gewend is om met kindjes om te gaan (grote broer van 2zusjes en een broertje, heel wat als je 10bent) verdeelde hij z'n aandacht ook een beetje. Mijn tuinstoelen werden 'kampmeubilair' en mijn dekentjes dienen als ondergrond. Speelgoed genre 'kartonnen doos' maar altijd een voltreffer!

En nu is de oudste van mijn zus er. Die komt graag es logeren bij haar 'grote nicht'. Hopelijk wordt morgen ook zo'n fijne dag als vandaag...!

Geen opmerkingen: