donderdag 9 april 2009

7 april 1970

Geboortedatum van Vriendlief.

Deze week reden tot vieren dus!

Het is ondertussen een publiek bloggeheim dat ik geen fantastische chef-kok ben. Wel even met het idee gespeeld om zelf te koken maar het moest wel leuk blijven, dus al snel van dat idee afgezien.

Dan maar besloten om Chinees af te halen. Twee menu's voor twee personen. Weet u hoeveel chinees eten u dan krijgt?

Een BERG, zoals in, er was dinsdag chinees (voor 4), er was gisteren chinees, er was vandaag chinees en er is nog chinees voor morgen...

Vriendlief kreeg van onze vrienden zijn favoriete cognac cadeau... (Fijn gevonden mensen!!!)
Ik heb hem een, zelfgemaakte, bon gegeven voor een computerspelletje. Hij heeft de neiging om altijd van die praktische cadeaus te vragen dus dit keer krijgt hij es iets speciaal en alleen voor hem. (herinnert u zich de blikopener-als-kerstcadeauke nog???)
Het spelletje wat hij wil moet wel nog uitkomen maar als het er is, dan heeft hij er eentje...

En het was een fijne avond! Er waren hapjes, er was... en er was ook taart. Véél gebabbeld en gelachen, ook dankzij het fijne gezelschap!

Het cadeauke wat hij wil zijn wijnrekjes. Voor onze (toch wel talrijke) flessen. Mijn ouders willen die kopen; en dan krijg je volgende conversatie:
Papa-ad-tel.: En hoeveel wijnrekjes wil hij.
Nes tegen Vriendlief: Hoeveel wijnrekjes wil je?
Vriendliief: volgens hij budget!
Nes tegen papa-ad-tel.: Volgens jullie budget...
Papa-ad-tel.: Dan laat ik een palletje leveren...
Die dingen kosten blijkbaar niet zodanig veel. ;-)

In elk geval, ook nog es via deze weg...

Happy B-day!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En hopelijk heb je genoten van je dag!!!

2 opmerkingen:

elke zei

beetje laat maar toch: gelukkig verjaardag!!!

annava zei

Zo herkenbaar, die cadeaugesprekken:)
Ik heb trouwens ook iets liggen voor jou op mijn blog