zaterdag 21 mei 2011

Verandering van spijs

Het lopen vlot niet zo heel erg, wegens vanalles en nog wat. Helaas.

Het dansen vlot dan wel heel goed. Vorige week begonnen aan de zomercursus. Cursus is ok,lesgeefster is minder mijn ding. Nu, ik vond het te lang om van nu tot in september helemaal niet meer te kunnen dansen.

Het paardansen ligt ook op zijn gat. Tot in september is dat, want Vriendlief wil, vol ongebreideld enthousiamse, nog een jaartje verder lesvolgen. Het troost mij dat de lesgever zei dat het eerste jaar ploeteren is. Enfin, in september gaan we er weer tegenaan, samen, mits nog een herhalingsles en een dansavond waar wel toch wel eens gaan naartoe gaan...

Het lopen zal vervangen worden door iets wat ondertussen vorm, locatie en uur heeft gekregen. Geestig hé, nieuwe hobbies...

Ik hou u op de hoogte!

1 opmerking:

elke zei

ik ben benieuwd. Mag ik het nu al weten? ;-)