vrijdag 6 mei 2011

Gedachtenlezen...

Ik keek al enige tijd reikhalzend uit naar moederkesdag...

Omdat ik de knutselwerken van de kinderen altijd geestig vindt maar ook omdat ik elke reden goed vind om een cadeauke in ontvangst te nemen... ;-)

Ons. R. had haar cadeau woensdagmiddag mee, mooi verpakt... Na een wanhopige 'wacht nog tot zondag' toch maar toegekeken hoe zij het uitpakte (tja, je moet een 4-jarige ook wat gunnen). Een prachtig versierde blikken (!) doos onthulde een leuke broche!

De oudste spaart haar cadeauken voor zondag... De drukke zondag, die zich zal aandienen met tent-shoppen (voor de communie) en naar mama (voor haar moederdag).

Mijn dames stonden ineens in huis met een groot pak en een kleiner pak...
Verschillende smaken pads en een Senseo... En laat dat nu al even in mijn gedachten dwalen, dat dat wel makkelijk zou zijn, zo'n machien. Omdat het geestig is om bij het lezen een kopje koffie te drinken, maar dat wanneer de gedachte mij overvalt ik eerst nog een kwartier moet wachten, omdat 1 kopje met een perculator wel onnozel is. Omdat vriendlief 's ochtends dan ook een kopje kan drinken, zonder hetzelfde probleem te hebben...

Dus ben ik nu de trotse eigenaar van zo'n machien, geestig!

Dank u Vriendlief!
x

Geen opmerkingen: