woensdag 18 mei 2011

1 stoel...

We zijn begonnen aan de laatste recht lijn naar het vormsel van ons Z.

Vandaar het weinig aanwezig zijn in blogland,naast het enorm veel bezig zijn met heel veel andere dingen...

Achterhoofdplannen krijgen vorm, en daar kruipt ook wat tijd in natuurlijk.

Tussendoor werd er al fel gefeest, met dansen!

Dat werd ook afgehandeld, die shows, met wisselend succes, maar toch, plezant!

Maar dat vormsel dus...
Het menu werd door ons Z. gekozen, het is tenslotte haar dag... BBQ is het geworden! Wat ook mijn favoriet was. Ook het traditionele boek-dessert w vervangen door ijs-met-fruit, wat ik eigenlijk ook geestiger vind.

We zijn dus volop bezig met grote foto's passen in te kleine kaartjes, cadeau-ideeën uitwerken en het versieren van de tent na het versieren van een tent. Want als je dat nodig hebt, dan hebben ze het exemplaar dat jij in je hoofd ziet natuurlijk niet in de winkel hé, altijd behalve dan...

Maar we zijn er dus mee bezig! En ik ga er dus nu mee voortdoen, want na mijn verkwikkende douche en mijn neerploffen in de zetel bedenk ik ineens dat ik nog maar halverwege het foto-plakken ben.

Ah, en nog een fijne touch van onze parochie. Per communiekant w 1 stoel in de kerk voorzien, die voor de meter of peter. Wat betekend dat ik daar weer een uur op voorhand kan gaan parkeren, maar geestig, mag dat, een boek in de kerk, peis dat ik voor een stationsromanneke met veel streelscènes ga gaan, kunnen ze over mijn schouder komen meelezen... Altijd tof...

Geen opmerkingen: