maandag 28 december 2009

Temperaturen

Vandaag gemerkt dat +3° aangenaam aanvoelt als je van -3° komt.

U raadt het al, ik ben een koukleum eerste klas... Vriendlief had vandaag een voor mij een analyse van het item 'muts', da's blijkbaar iets wat 'kindjes moeten dragen wanneer de mama's koud hebben'... In mijn geval kan ik hem geen ongelijk geven...

Voorts werden vandaag cadeaus gekocht voor de verjaardag van ons R. en is ons R. doodcontent dat we morgen eindelijk ons Z. gaan oppikken, die is op kerstdag achtergebleven bij oma...

En aangezien vriendlief overmorgen terug moet gaan werken en ik dan alleen thuis ben samen met mijn twee dames zullen dat weer es twee 'gewone' dagen zijn.

Wat mij bij het topic eten brengt... Ik kan geen eten meer zien. Ik wil de komende maand niets meer wat dicht bij, langs, in of zelfs maar in de buurt geweest is van een frituur/oven, op of onder een bedjes van hips of hups ligt en al ik heb het eigenlijk ook wel gehad met de bubbels... voor een dag of twee, voor dat laatste dan...

Voor de rest alles in orde!

2 opmerkingen:

marc zei

vandaag ook in een hemdje met korte mouwen rondgelopen?

Nes zei

@Marc: euh, ik ben buitengegaan zonder muts...