dinsdag 29 december 2009

Kinepolis

2012

Zag ik vorige week hier thuis met Vriendlief. In het kort: het bijbelverhaal over de ark van Noah meets Startreck meets Titanic. A little over the top, gelijk de Amerikanen zeggen...

Aan de ander kant zijn we gisteravond naar de 3D versie van Avatar gaan kijken.
Misschien moet u eerst weten dat ik geen grote tv-kijker ben, in het algemeen. Ik hou van een mooie romantische komedie, van een gewone komedie, van een gewoon 'verhaal' maar ik hou absoluut niet van films die gaan over dingen die niet echt zijn of echt kunnen zijn.

U kan al begrijpen dat dit voor mij al een bioscoopbezoek was waar ik een beetje tegenop zag. Maar, dames en heren, prachtfilm! Een héél mooi liefdesverhaal in een mooi jasje gegoten, fantastisch mooie (aan een heel creatief persoon zijn brein ontsproten) sprookjeslandschappen!

Héél schoon film voor in het verlof! Gaan!

Geen opmerkingen: