zondag 27 december 2009

Secret Santa

Wanneer kan je beter verrast worden dan in de aanloop naar kerst, wanneer je vloekend sneeuw staat te ruimen door... de postbode!

Hij deed me een halve meter hoog springen met zijn verrassende luide 'goeiemiddag' (vanachter mijn rug) maar bracht een héél leuke verrassing.

Liefe medemensen, ziehier, wat een volledige anonieme secret santa voor mij geknutseld heeft. Allé, dat denk ik toch, want volgens mij vind je dit niet binnen het budget en het zit er allemaal véél te recht op. Echt waar, anonieme santa, u hebt mij een héél fijn uitpakmoment bezorgd en een gevoel van héél erg contentement! Ik hou enorm van zo'n fijne dingen!

Kijk u even mee?

Foto 1: de alleszeggende enveloppe. Heeft mijn secret santa kinderen of is ze gewoon net als ik zot van lettertjes??



Foto 2: Een vrolijk gekleurde-met-fijn-motief-versierde-tas komt uit de enveloppe. Ja, u hoorde mij 'ideaal' denken...



Foto 3: Maar dat is nog niet alles! Uit de tas komen een héél tof zakje én een zakdoekentasje-met-olifanten tevoorschijn! Alles met leuke motieven en kleuren, met andere motieven en kleuren aan de binnenkant! Superfijn afgewerkt!



Foto 4: In het zakje zit een briefje van mijn Secret Santa. Nee, dat waren niet al mijn wensen, dit was meer dan ik gewenst had! Olifanten zijn niet alles, verrassingen soms wel!




Merci!