dinsdag 22 december 2009

In de aanloop naar Kerst...

Hebben mijn dames en ik cakejes gebakken en versierd, allé, eigenlijk heb ik cakejes geproefd omdat de dames alles gedaan hadden terwijl ik sneeuw ah ruimen was.

Chapeau voor mijn Z. dus, die haar bijna 3-jarige zus perfect kan begeleiden bij dergelijke activiteiten!

Sneeuw ruimen is trouwens lastig. Na een trekken en een borstel de vlokjes met een spade te lijf gegaan, zelf de stuipen op het lijf gejaagd geweest door de postbode, die tevens mijn Secret Santa leverde! Leve de ...Post!

We gingen langs bij de kapper en daar liet R. haar haar wassen, voor de eerste keer, en pas bij het naspoelen probeerde ze bovenop mijn hoofd te kruipen... Het haar van R. wassen is een hel, ze haat water op haar hoofd, je doet het best semi-naakt want doornat ben je sowieso...

We gingen kerstkaartjes posten bij dichte buren en vriendelijke kennissen en zongen daarbij vooral sint-liedjes, R. haar kerstrepertoire beperkt zich tot 'tingelingeling'...

En we kijken natuurlijk uit naar Kerstavond met de familie, nu nog met 12 maar volgend jaar mag mijn zus een nieuwe telg verwelkomen!!!

Fijne dagen...

3 opmerkingen:

elke zei

En wat zit er in je pakje dan? Je gaat toch niet zeggen dat je dit nog niet open gedaan hebt, hé!

Anoniem zei

Goedemiddag log Nes! De post bezorgde mij gisteren een pakje van uw hand, bedankt! Ik heb al eventjes op mijn kaart zitten staren en gedroomd van mooie reizen...

Fijne kerstdagen!

Nes zei

@Elke, ik moet de foto's nog loaden, het komt! Het komt!

@Oker: ik hoop dat je er blij mee bent, ik vond Ikea te voor de hand liggend... ;-)