dinsdag 16 november 2010

Singer


Het spookt al eeuwen door mijn hoofd, ik zou zo graag zelf mijn kleren kunnen maken.

En voor mijn kinderen. In stoffen die ik geestig vind, en hetgeen in mijn hoofd zit zelf kunnen maken in plaats van vriendinnen mee te sleuren op shoppingdagen en dan niets vinden, tot grote wanhoop van hen en HUN portemonnee.

Eigenlijk wou ik les gaan volgen in september, maar dat heb ik dan toch laten passeren, uit luiheid of zo, spijt dat ik daar al van gehad heb!

Efkes op zoek gegaan naar tweedehandsnaaimachines, beetje moeilijk, ze kosten evenveel als in de winkel en wie zegt dat ze nog werken...
Dan op zoek gegaan naar patronen en zo, gemakkelijk te vinden.

Dus ik denk dat ik de reclamefolders gewoon een beetje in de gaten ga houden, en ondertussen leuke makkelijke ontwerpen zoeken op internet en zo...En trouwens, ge wilt echt niet weten welke vunzigheid ge tegenkomt op Google als ge uw zoekopdracht naar naaimachines niet genoeg verfijnt....

Geen opmerkingen: