zaterdag 27 november 2010

Het gat in de ...

MIjn favoriete dag van de week is donderdag, omdat er dan dansles is...

Het dansles-gezelschap ligt mij zeer na aan het hart... En na de dansles volgt er meestal een 'vlug bijpraten'. Soms lukt dat in vijf minuten, andere keren staan we daar na een halfuur nog... Zorgen worden verteld, werkperikelen gedeeld, kinderopvoedtips worden uitgewisseld en af en toe vinden we het gat in de markt!

We hebben ook wel onze kleine kantjes, en af en toe vinden we een manier om uiting te geven aan al onze frustraties, omtrent mensen... Mensen die ons gekwetst hebben, mensen die het niet waardig zijn dat we aan hen denken, onze energie aan hen verspillen. Mensen die denken dat ze ons kunnen koeioneren, op eender welk moment in ons leven binnendringen en het weer overhoop gooien.
De mensen waarvan wij weten dat we erboven staan, en die we dat ook graag laten weten...
Die mensen, die gaan wij geen kwaaddoen, nee, we gaan ze een boeket sturen, gelijk Hallmark, met een kaartje. Geen 'uit sympathie', maar eentje met 'Om u te pesten'... of zo...

3 opmerkingen:

Annelyse zei

Slecht karakter ;-)

Elsje zei

Zoals ik net bij Elke schreef: briljant idee!
'Blij dat je weggaat' voor die irritante collega of nare buur een idee?

*ik blijk ook een slecht karakter te hebben, dat blijkt*

elke zei

haha! Kijk, Elsje: wijd er gerust een postje aan, zou ik zeggen ;-)