dinsdag 2 maart 2010

Ondertussen...

... werd een nagelbed vermoord (nog eens...)...
... viel ons R. een gat in haar kin en blijkt ze allergisch aan die plakkertjes die ze plakken ipv de boel toe te naaien...
...is ons Z. een superopstel ah maken over volleybal...
...is Vriendlief voor het eerst gaan fitnessen,heeft hij een abonnement van 500Euro gescoord en kan hij zien dat hij een jaar lang 3keer per week in het zweet werkt...
...heb ik 4 fantastisch boeken gevonden in de bib...
...ben ik facebook een beetje beu...
...schijnen 'op en neer' de sleutelwoorden te zijn in de dansles...
...mag ik in excellent gezelschap gaan toneel...
...ga ik zaterdag naar de kinderzegening, lang geleden dat ik nog es echt naar de kerk wilde...

We blijven bezig! Maar hier nu even niet!

2 opmerkingen:

marc zei

ok, ik weet dat je van de andere kant van de provincie komt, maar wat is een nagelbed? (ik neem aan dat een bed nagels niet vermoordbaar is, of 't zou moeten zijn dat jij zo je 'special ways' hebt) :D

+ S goes Rambo? (en is dat dan met of zonder zweetlint?)

+ toneelgezelschap! yuiy!

+ kinderzegeningen? is dat dan iets als dopen in de jaren 2000?

Trijn zei

Yes, was het maar al 20/03! Ik kijk er naar uit!
dat wist je nog niet hé :-)