donderdag 12 maart 2009

Plopperdeplopperdeplop

Zondag tegen voordeeltarief richting Hasselt getrokken naar Plopsa Indoor!

Dag begon in regen maar aangezien we naar een Indoor pretpark vertrokken kon dat de pret niet drukken.
Na een kleine 2uur rijden op bestemming, Z. met Nintendo, R. gelukkig zoet met autoraampje kijken en enkele knuffels om mee te 'spelen' in haar autostoeltje.

Ik weet niet of u er al geweest bent maar ik wist dus niet dat dat pretpark gewoon een onderdeel was van de grenslandhallen. Op het eerste zicht was ik een beetje teleurgesteld omdat als je binnenkomt je alles gezien hebt, letterlijk...

Maar dat feit heeft ook zijn voordelen. Ons Z. - die eigenlijk al een beetje 'groot'is voor Plopsa - kon vrijelijk rondlopen tussen de attracties die ze wel leuk vond terwijl wij met R. nr de Bumba-show gingen kijken, want dat zag Z. niet zitten.
Ze heeft zich wel opgeofferd om met kleine zus op de kikkertjes en de paardemolen te zitten, wat R. wel leuk vond na de eerste grote schrik. Ik denk dat zij niet dezelfde voorliefde als Z. zal hebben voor alles wat vlug draait en overkop gaat...Maar dat kan nog veranderen.
R. genoot wel van de vele Bumba en andere vrolijk geschilderde figuurtjes en de 'lijbaan' op het babyspeelplein kon ze ook wel smaken...

Ondanks de kleine oppervlakte en de beperkte attracties waar onze meiden van konden genieten was het toch een toffe dag maar ik zou er geen 15Euro voor betalen, de eigenlijke toegangsprijs. Misschien binnen een paar jaar nog een keer, alhoewel ons Z. dan wel zal protesteren...

2 opmerkingen:

annava zei

ik ben er nog nooit geweest. Maar het zegt me weinig das een pretpark/binnenspeeltuin en ik heb het niet zo voor die binnenspeeltuinen.

Nes zei

@Annava; misschien had ik een beetje positiever moeten zijn, als het regent is het wel eens leuk denk ik...En je moet als ouder niet aan een tafeltje gaan zitten met te weinig beenruimte en het risico lopen het sapje van het kindje ad tafel 'naast' je over je te krijgen...
ps. Baby come back!