dinsdag 24 maart 2009

Er was eens...

een elektronische typmachine!

En geen typlint meer. En laat dat nu niet het nieuwe hipste stukje electronica zijn.

Makro bellen (niet meer in assortiment), AVA langsgaan (papierwaren,longshot, we konden het maar proberen), Carrefour (even longer shot, but yet again...).

Dan begon het rondbellen/mailen/rondvragen bij collega's... Niets, noppes, dikke vette nul.
En laat mijn ouders dan weer es reddende engels zijn... De winkel waar de typemachine lang lang geleden gekocht werd bestond nog en hun assortiment was wel berekend op 'mensen met elektronische typmachines'. En Vriendlief was zo lief om 'even' nr A. over en weer te rijden. Want ons juffer heeft morgen typles. En binnenkort examen.

Go Z.!

3 opmerkingen:

marc zei

en kudos voor S! Mijn pa ging dat noooois gedaan hebben, en ik verwacht niet dat 'm dat ooit nog gaat doen... ze hebben nochtans een elektronisch typmachien.

Trijn zei

succes voor Z!

Nes zei

Laatste les binnenkort en daarna proefwerken. En zowel zij als ik zullen blij zijn als het gedaan is! In de les hadden ze wel een te gebruiken lint voor haar, maar dat wist ik pas de dag zelf...