zaterdag 17 januari 2009

Vorig weekend!

Ik ben een beetje achter, met mijn schrijfsels.
Het is dan momenteel ook erg druk in m'n hoofd, en ik ben blij dat ik het 's avonds kan afzetten...

Vorig weekend was spanning verzekerd.

Op zaterdagochtend was het CM-kamp-inschrijvingsmoment. Vorig jaar een stressvol gebeuren dus dit jaar gewapend met boekje en sis-kaart en een kwartier op voorhand ad pc.
Wachten tot alle rode bolletjes groen kleurden, tot 'boeken nog niet mogelijk' 'boek nu' werd en we Z. konden inschrijven bij de door haar uitgekozen (mits data-duiding van onze kant) talentenvakantie in Geraardsbergen 'Artistiek Fantastiek'...
En heeft het nu met de crisis te maken of niet maar om 10u heb ik haar probleemloos kunnen inschrijven. Sommige vakanties leken vrij snel volgeboekt maar bij check op dinsdag waren er nog heel wat groene bolletjes...

Diezelfde middag was het verjaardagsgebeuren voor R. Mijn kleine R. is ondertussen al een hele week 2...
Alle oma's, opa's, nonkel, tantes en nichtjes waren er.
(acuut tekort aan neefjes in onze familie...)

Ons klein konijn was content met haar cadeautjes en zong uit volle borst haar 'lang zal ze leven' mee, dat kan ze al een beetje!! Niet in het minst met de poppebuggy die ze van tante kreeg en die de hele namiddag al dienst gedaan heeft! Er was taart, snoepjes en pistolets-met-charcuterie voor 's avonds en ik had de indruk dat mijn kleine meid ergens wel begreep dat het feest voor haar was. Ze schikte zich althans erg graag in de feestvarken-rol!

Zondag was rustdag met grote R....

Geen opmerkingen: