donderdag 18 december 2008

Donderdag = Blogdag

Donderdag lijkt blogdag te worden.

Vergis jullie niet,jullie worden allemaal dagelijks gelezen! Maar de schrijfenergie, en dan vooral de woorden uit m'n hoofd op papier krijgen lukt niet altijd. En geforceerd schrijven doe ik niet, dan lijkt het toch nergens op...

Maar op maandag heb ik het te druk, huiswerkweek organiseren, gaan lopen, daarna meestal lezen, vaak ook strijk...
Op dinsdag gaat dochterlief dansen, daarna gaat R. in bad en daarna heb ik het meestal gehad na kunst en vliegwerk.
Op woensdag ga ik dansen, daarna douchen, heilige dag. Eerst kuisen, daarna kindjestijd!
En dan zijn we donderdag hé!!!
Vrijdagavond is vrijdagavond. Dan worden er al boodschappen gedaan en eten we meestal pas tegen half acht.
In het weekend zit ik zelden achter de computer, dan zijn er 100000andere dingen te doen.

Vandaar dus...

Geen opmerkingen: