maandag 3 november 2008

Shop till we drop

Winkelen!

Ik zou er een boek over kunnen schrijven. Ik kan perfect winkelen voor mijn dochters, voor mijn vriend, heck, ik zou zelfs voor een paar fijne vrienden probleemloos een outfit bijeen zoeken die ik hen zonder twijfel zou overhandigen!

Ik winkel echter niet graag voor mezelf...
Ofwel weet ik wat ik wil en vind ik het niet (vind maar es de foto uit je hoofd in een winkelrek...) ofwel weet ik niet wat ik wil en vind ik ook niets...

Laatst met een mij zeer dierbare dierbare toch nog es een winkelmiddag georganiseerd. Ik hou op zo'n momenten namelijk van mensen met een Mening. Uitgesproken. Eerlijk. Het,ja-je-gat-is-dik-in-die-rok-type... Ik hou zowiezo al niet van grijs...

Ik heb namelijk een Gelegenheid waarnaar ik Uitkijk (oké, meerdere, maar deze mag nu even ih spotlight...)

Mijn mama en papa zijn op 16november nl. 40 jaar hiep hiep getrouwd en hebben besloten dat te vieren met familie, vrienden, dierbaren en kennissen.
Vergeef mij de zonde maar ik vond dat ik als dochterlief daarvoor wel es een nieuwe outfit kan gebruiken...

Op pad dus!

En mezelf en vooral mijn questgenote een plezier gedaan... NIETS in gedachten, enkel dat ik een kleed of rok wou, geen broek maar verder geen speciale wensen...

En wij vonden niet minder dan 2outfits, zomaar, binnen het anderhalf uur en in 2winkels, van dezelfde keten...
Af met een beetje Veritas-hulp en de blikken en niet-blozende commentaren van mijn compagnette waardoor ik van deze outfits méér dan een jaartje vrolijkheid zal hebben!!

Merci miss, trouwens!

2 opmerkingen:

elke zei

Met graagte gedaan. Je zal er geweldig in uitzien. Je ziet er al geweldig uit! :-)

annava zei

ik heb je getagd!
Meer weten www.pulpandfiction.wordpress.com