dinsdag 18 november 2008

Lettertjes...

11oktober, bibliotheekverwen-allen-daarheen-dag.

Ikke ook dus...

Misschien ligt het ook ah seizoen.
Maar ik ben weer beginnen lezen. Wat in mijn geval wil zeggen dat ik weinig anders doe dan dat, als ik de kans heb. Dat hebben jullie misschien gemerkt aan de opvolging (of net niet) van mijn blogpostjes.

Momenteel een voorliefde voor 'boeken voor vrouwen', niet te verwarren met chicklit, wat ik persoonlijk meer onder de 'boeken over vrouwen' vind vallen.
Waar het ene het best vertaald kan worden naar een film-met-verplicht-hou uw zakdoek bij de hand-label is het andere alle variaties op Bridget Jones... van wie ik ben gaan houden, allé, van de film dan toch...

Misschien begon het tijdens 'De Franse tuinman', maar ergens ben ik gevallen voor romantische boeken, verhaalboeken over families, al dan niet scheefgeschotennietzocorrecte families...


De komende weken op het menu:

Love door Mark Johnson
Kon je me maar zien door Cecelia Ahern
en
Ware liefde door Lynn Austin

Dit weekend ging ik voor 'Bitch on top', wat ik wel een fijne titel vond, met hopen lagen.
Een variatie op 'The devils wears Prada', deze had als ondertitel De duivel leest nada...
Het gaat over een meisje dat boeken redigeert, en gaat werken bij een duivelse uitgeefster, die haar bedelft met verwijten en werk, tot op haar trouwdag toe, die...
En als jullie de rest willen weten vinden jullie deze onder de 'C' van Bridie Clark. Het is geen hoogvlieger, maar wel een leuk zondagnamiddagboek...

Lezen maar...

Geen opmerkingen: