maandag 13 april 2009

Ik, geloof ik...

Gekregen van deze fijne madam...

Wat op dit moment mijn obsessie isHm, mijn werk denk ik, of vooral hetgeen daar allemaal gebeurd en niet zozeer het werk op zich.

Wat ik nu draag.Mijn rode peignoir

Doe ik vaak een dutje?Soms val ik in slaap door de zon, als ik ah lezen ben in de veranda of op het terras, meestal gewoon een minuut of 10, wat heel verkwikkend kan zijn.

Wie ik het laatst een knuffel heb gegeven.Moet vriendlief zijn.

Wat ik zou willen veranderen.Een groot stuk van mijn verleden...

Wat ik vanavond eet.Is reeds gepasseerd en was boterhammen. De 'maison' van bij de bakker, héél veel granen en lekker donker brood, yummie!

Mijn laatste aanschaf.Een outfit voor mijn jongste. MIJN laatste aanschaf is een - persoonlijke mening- fantastisch schoon kleed, ik wacht vol spanning op mei of juni... ;-)

Naar welk geluid ik nu luister.Bones waar vriendlief naar ah kijken is, Z. zit naast mij met haar DS. Which reminds me... BEDTIJD...

Favoriete weertype.Warm met een zuchtje wind...zalig!

Zeg iets tegen de persoon die je getagged heeft.Beste Anna, fijn dat je terug bent én dat we weer alles zullen horen over je roze (soms)donderwolk!

Favoriete vakantieplek.Hoop ik ooit te ontdekken!

Films die ik keer op keer kan bekijken.Con Air!

Favoriete theesmaak.De groene thee met citroen van Lipton!

Het boek dat ik momenteel lees. De buitensporige lotgevallen van Edgar Mint door Brady Udall. Op goed geluk meegenomen uit de bib en het blijkt een voltreffer. Het is even gewoonworden omdat er zonder omhaal gewisseld wordt tussen een ik en de derde persoon maar het is leuk lezen!

Wat mij op dit moment veel plezier geeft, maar tegelijkertijd ook schuldgevoelens.Hm, hierop heb ik niets. Ik ben dit 'blind' ah invullen. Ik heb het stokje gevonden en ben het zonder nadenken (mijn eerste gedacht dus) ah invullen!

Wat is je doel?Zorgen dat mijn verleden me niet inhaalt, en er leren meer afstand van te nemen.

Wat wil ik ooit nog doen?Reizen!!!!

Wat wens ik mijn kinderen toe?Zorgeloos geluk!!! Standvastigheid en vertrouwen in zichzelf!

Welke kwaliteit zou ik willen hebben.Geduld!

Noem één van je kwaliteiten.Pfffffffffffffffffffff. Mijn recht-door-zee-heid?

Waar wacht ik op?Dat ga ik hier niet zeggen want het is niet schoon.

Heb je een tic of kenmerkende eigenschap?Hm, nee, ik geloof het niet.


En iedereen die het wil mag het komen halen!

Geen opmerkingen: