zondag 25 oktober 2009

Stokje!

Merci, Moeferkoe, en vooral, proficiat! Nog zo'n geestig kindje erbij!

Ik ga 10 dingen over mezelf vertellen die niemand weet, of jullie toch nog niet, wat redelijk moeilijk gaat zijn, omdat ik nogal open ben, op mijn blog, in tegenstelling tot in 'het échte leven', maar allé, hier gaan we...

1. Ik was graag juffrouw geworden! Regentes, eigenlijk, Nederlands-Engels-Geschiedenis. Helaas beslisten het lot en mijn hormonen daar anders over!

2. Dat ik niet het verschil weet tussen links en rechts weten jullie al, maar weten jullie dat ik ook geen veters kan knopen en dus noodgedwongen altijd schoenen met ritsen draag...

3. Dat ik graag wat meer zelfzeker zou zijn. Ik twijfel aan mezelf, altijd. Iedereen is altijd beter, mooier en leuker. En zelfs het besef dat ik besef dat het aan mij ligt helpt niet, toch niet op lange termijn.

4. Ik ongemeen jaloers kan zijn, echt waar, bitch van het grootste kaliber, niemand van jullie wil me kennen op zo'n moment.

5. Ik hou van glanslak, of lakglans??

6. Ik mijn favoriete kleur blauw beu ben, alle andere kleuren mogen solliciteren, ik neig nu wel naar bordeaux...

7. Ik in de statistiek 'slachtoffers van huishoudelijk geweld' meegeteld word. Oorzaak van veel rare en minder rare trekjes van wie ik daarna geworden ben. Confessies, toch...

8. Ik dolgraag nog een kindje zou hebben, maar dat gaat niet meer gebeuren, omdat ik daarna nog een kindje zou willen, en nog een, en nog een, en nog een. Maar het gevoel blijft.

9. Ik droom dagelijks van verre reizen naar overal.

10. Ik zooooooooooooooooooo graag zo goed zou zijn als de dansers in 'So You Think You Can Dance', om maar iets te noemen!

Et voila, intieme en minder intieme ontboezemingen. En dat stokje heb ik op elke blog die ik volg gevonden, dus wie het wil, mag het hebben, maar ik kan niemand meer ontdekken die het nog niet gehad heeft!...

7 opmerkingen:

elke zei

Je bent nochtans de mooiste, de leukste en de beste, hoor! :-)

Trijn zei

absoluut!

Anoniem zei

Amai dat zijn tien eerlijke puntjes!
Met die veters... kan je dan ook geen strik rond een cadeautje doen?
En kindjes... kindjes koop je niet voor jezelf hé, die koop je voor de Elke's die tante willen worden :-D
en de twee dochters zijn toch erg goed gelukt !
En tot slot: (voor zover ik je ken)Er is weinig reden tot onzekerheid, er zijn er veel die iets van je kunnen leren!

Nes zei

En dat van mijn drie favoriete vrouwen... ;-)

Nes zei

@moef: Geen strikken schatteke, gelukkig kan je van die plaksterren kopen!

Anoniem zei

In nummer een herken ik mijzelf; maar dan regentes in Germaanse talen. (werd mij aangeraden)
Maar in plaats daarvan ben ik gaan werken op veertien jaar.

Anoniem zei

Zulke 10 eerlijke puntjes zeg!
Dat onzeker zijn, daar herken ik mij heeeel erg in. Hopen dat het ooit overgaat?