zondag 13 september 2009

I love to dance!

En we zijn weer begonnen!

De DVD van de vorige dansshow bekeken en eigenlijk hebben we dat zo slecht nog niet gedaan. Alle andere groepen stonden gemiddeld met 25 op een podium en dan valt dat niet op, dat er es eentje niet meer is, wij stonden daar maar met 4, en dan valt dat wel op, dat je blijft stilstaan, omdat je je (tekst) stapje niet meer weet, hihi...

Enfin, het ziet er eigenlijk wel redelijk uit, welbeschouwd. Ook zie je ons groeien, doorheen de show, de zenuwen die wat wegzijn en het vertrouwen dat wat groeit.

Ook onze dansleraar en lerares hebben besloten op de zumba-trein te springen. Dus nu zumba-en we als opwarming, en leren we nog gewoon dansjes, wat ik wel een leuke combinatie vind. Die zumba lessen op zich trekken mij dan wel niet aan. Ik ben geen salsa-adept en mijn heupen zijn niet meer zo spectaculair als ze geweest zijn. De contouren dan, vanbinnen is alles nog steeds in orde.

Ik hou ook wel van het showaspect, en daarvoor zit je bij onze dansles wel goed. Onze leraren zijn beiden grote fan van 'show' en zelfs bij de eerste les was het alweer van 'groep 1 dat', 'groep 2 dat', we zijn dus weer vertrokken! Voor nieuwe pluimen in ons gat!

Geen opmerkingen: