maandag 31 augustus 2009

1 september

Ik heb stress.

Nu,misschien geen stress, maar ik ben wel nerveus. Heb deze nacht al niet kunnen slapen, wat zal het straks worden. 100000 rampscenario's, zorgen in de trant van 'iemand gaat haar waterflesje toch wel openen', 'iemand gaat haar brooddoos toch wel openen', 'zal ze wel genoeg boterhammen meehebben', 'zal ze alles wel snappen'.

Over Z. maak ik me geen zorgen,zij zit in klas bij haar vriendje, 2 keer OK dus. Wel voor de eerste keer bij een meester, met een strenge reputatie, maar het zal haar deugd doen, denk ik. Ik hoop dat het meevalt. Ons R. gaat ook naar een meester, hij mag het hebben, 11 meisjes en 2 jongens. En ik denk niet dat die al gaan genieten van al die 'vrouwelijke aandacht'.

Ik hou u op de hoogte!
Eerst moet dit gewoon achter de rug zijn!

2 opmerkingen:

Trijn zei

Juist op nieuws gezien: kinderen die vroeg aan school beginnen, zijn doorgaans betere studenten.
Toch sterkte voor morgen!

annava zei

Ik hoop dat het goed verlopen is!