zondag 7 september 2008

Morantisch




Ik ben niet de grootste romanticus gewoon omdat Vriendlief dat niet is. Alleen is het een beetje saai, dat snappen jullie ook wel.

Maar bovenstaande vervoert me wél, m'n laatste aanwinst én het enige in z'n genre wat in m'n boekenschap staat. Maar wat een boek!

Een rasechte aanrader! Het gaat (weer) over iemand die een dagboek vindt maar dit keer blijkt het leven van de schrijver van dat dagboek en de vrouw die het vindt gelijklopend door iemand die twintig jaar later weer opduikt.
Twee romantische liefdesverhalen, verweven door 1 personage.

Ik heb het vorige week gekocht op basis van een 'het voelde goed', deze namiddag kunnen beginnen lezen en heb mezelf gedwongen het boek neer te leggen rond pg. 220, om dit bericht te kunnen tikken en dit met jullie te delen.

En nu ga ik verderlezen!
X

5 opmerkingen:

marc zei

je blog is er helemaal van verkleurd! (dat moet nogal een boek zijn)

Elsje zei

en? eindigt het net zo als je gehoopt had of was het uiteindelijk toch een tegenvaller??
Het roze van je achtergrondje was mij ook direct opgevallen :-)

Nes zei

@allen: roze afgekeurd???
@Elsje: ik heb het nog niet uit, heb mezelf gedwongen te stoppen met lezen want het is véél te mooi om direct uit te lezen.

marc zei

roze goedgekeurd

Nes zei

Dank u Marc!